Ceny


Vy rozhodujete ktoré moduly sprístupníte jednotlivým pracovníkom


Licencia pracovníka sa automaticky určí, podľa ním využívaných modulov


Majte náklady pod kontrolou, 
u nás platíte len za to, čo skutočne využívate

ECONOMY

9,90 €/mesiac

12 základných modulov

> Úvodný prehľad
> Scoreboard
> Adresár
> SLA (service level agreement)
> Kalendár
> Zastupovania
> Reporty
> Dokumenty
> Používateľom definované polia
> Kanban
> Mobilná aplikácia
> Desktopová aplikácia (WIN/MAC)

3 pokročilé moduly

podľa vlastného výberu

(Časovo obmedzená ponuka do 31.8.2025)

ENTRA ID / Google autentifikácia

Využívanie umelej inteligencie CDESK Copilot prvý mesiac ZADARMO

Kontá pre vašich zákazníkov Client access - ZADARMO

SMART (ODPORÚČANÉ)

24,90 €/mesiac

Obsahuje všetko čo
licencia ECONOMY a navyše:

Možnosť personalizácie CDESK

(vlastné logo, doména, prihlasovacia obrazovka a pod.)

Možnosť prevádzky na vlastnom serveri

4 pokročilé moduly navyše

podľa vlastného výberu Celkom až 7 pokročilých modulov (Časovo obmedzená ponuka do 31.8.2025)

Využívanie umelej inteligencie CDESK Copilot prvý mesiac ZADARMO

Kontá pre vašich zákazníkov Client access - ZADARMO









MASTER

39,90 €/mesiac

Obsahuje všetko čo
licencia SMART a navyše:

Využívanie umelej inteligencie CDESK Copilot v cene licencie

6 pokročilých modulov navyše

podľa vlastného výberu Celkom 13 pokročilých modulov.
(Časovo obmedzená ponuka do 31.8.2025)

Kontá pre vašich zákazníkov Client access - ZADARMO















ENTERPRISE

Kontaktujte Sales

Osobné stretnutie s analýzou potrieb a navrhnutím
riešenia na mieru

Plnohodnotné využitie všetkých modulov a funkcionalít

Možnosť využiť až 24 pokročilých modulov

Pridelený špecialista 
pre osobnú starostlivosť

Kontá pre vašich zákazníkov Client access - ZADARMO














Pokročilé moduly

Zoznam

Popis modulu alebo funkcionality
Prevádzkové činnosti
 1. 

Požiadavky

Zabezpečujú nadštandardnú helpdesk funkcionalitu vrátane katalógu služieb, komunikácie (diskusia, ext-mail), pravidelných požiadaviek.

 2. 

Požiadavky – Pracovné príkazy

Ponúkajú automatizáciu interných procesov naviazaných na katalóg služieb.

 3. 

Plnenia

Evidujú vykonanú prácu, dopravu a spotrebu materiálu.

 4. 

Úlohy

Špecifikujú konkrétne časové ohraničenie výkonu. Je to jednoduchší objekt ako Požiadavka. Často využívané pri plánovaní servisných zásahov.

 5. 

SLO (service level objective)

Vyhodnocuje dostupnosť služieb.

Projektové riadenie a obchod
 6. 

Projekty / Projektové zákazky

Napomáhajú k efektívnemu projektovému riadeniu a plánovaniu. Súčasťou je napr. ekonomická bilancia projektov, projektová evidencia, Gantt.

 7. 

Projekty – subdodávky

Zabezpečujú sledovanie dodávok od externých dodávateľov k projektu.

 8. 

Zákazky

Manažujú dlhodobo dodávané služby, menšie projekty. Rozvinuté väzby medzi modulmi CDESK.

 9. 

Ponuky / Cenníky

Umožňujú vypracovanie, zasielanie, akceptáciu a evidenciu ponúk na jednom mieste. Obsahujú cenníky služieb, práce a dopravy.

 10. 

CRM **

Spracovanie prvých kontaktov (leadov) a obchodných príležitostí.

Interné procesy a agenda
 11. 

Výpožičky

Manažuje výpožičky vybavenia, od žiadosti na výpožičku až po vrátenie.

 12. 

Žiadosti o voľno

Umožňujú žiadať a schvaľovať navolené typy voľna. Schvaľovanie, zostatky, zastupovanie, prehľad, evidencia, kalendár sviatkov.

 13. 

ToDo Timer

Modul kombinujúci výhody pripomienok a time trackera.

 14. 

Nástenka / Oznamy

Zobrazujú dôležité informácie napr. o odstávkach systémov, aktivitách, personálych záležitostiach, ale aj obedoch v jedálni, používateľom CDESK v systéme a notifikáciách.

 15. 

Schvaľovania

Umožňujú schvaľovanie Požiadaviek, Pracovných príkazov, Voľné schvaľovanie.

Dokumentácia a evidencia

 16. 

Znalostná báza

Umožňuje publikovanie znalostí, návodov, tipov a trikov používateľom systému.

 17. 

Zmluvy

Ponúkajú enterprise účtovanie pravidelných poplatkov s využitím cenníkov, zliav.

 18. 

Evidencia majetku a inventúry

Zastrešuje evidenciu, manažment majetku a všetko s ním spojené, životný cyklus, preberacie protokoly, inventúry, Mobilnú inventúrnu applikáciu s RFID skenovaním.

 19. 

Sklady

Doplňujú funkcionalitu CDESK o príjemky, výdajky, virtuálne aj reálne sklady, zostatky na sklade, reporting. Obsahujú napojenie na ďalšie moduly ako Plnenia, Ponuky, Zákazky, Fakturácia.

Servisné činnosti

 20. 

Servis zariadení

Pomáha pri manažmente fyzických opráv výpočtovej techniky.

 21. 

Mapa servisov *

Manažment vykonávania servisov cez mapy.

Komunikácia

 22. 

Omnichannel WhatsApp čety

Spravujte požiadavky a komunikujte cez WhatsApp.

 23. 

Omnichannel MS Teams čety *

Komunikujte a spravujte MS Teams čety.

 24. 

Spracovanie správ

Stará sa o email manažment a automatizáciu spracovania emailových správ. 

Modul plánovaný na H2 2025

Modul plánovaný na H1 2026

CDESK ponúka 33 modulov, ktoré spolupracujú ako výborne zohratý tím.
Pozrite si výber najpoužívanejších z nich.

Požiadavky

Majte prehľad, čo, kto a kedy rieši. Už žiadne stratené tikety.

Ganttov diagram & Kanban

Vizualizujte, čo sa deje a čo vás čaká.

Zákazky a Projekty

Plánovanie bez stresu, s jasnými termínmi a úlohami.

Evidencia majetku a Konfiguračná databáza

Sledujte svoj firemný hardvér a softvér s ľahkosťou.

Plnenia

Presne viete, koľko času kto na čom strávil. Či už pre fakturáciu, alebo len pre vlastný prehľad.

Omnichannel komunikácia

Spojte sa so zákazníkmi (WhatsApp, e-mail, VoIP a ďalšie) jednoducho, odkiaľkoľvek.

Ste pripravení na NIS2?
CDESK vám kryje chrbát.
Buďte v súlade so zákonoma majte kybernetickú bezpečnosť pod kontrolou:
CDESK je slovenské riešenie s 20-ročnou históriou a reálnou praxou
v prostredí, kde je dôraz na bezpečnosť viac než len slovom.

Zaznamenávanie a riešenie incidentov

Automatizované reporty pre vedenie aj bezpečnostný tím

Riadenie prístupov a oprávnení

Prehľadná správa IT aktív a služieb

Dokumentácia procesov a auditovateľnosť

Napojenie na ESET Protect konzolu

Buďte pripravení