Úprava zobrazovania zmeškaných požiadaviek v menu

1. septembra 2025

Vážený riešiteľ v systéme CDESK,

od verzie 3.2.8.18 bolo plošne vypnuté zobrazovanie počtov zameškaných požiadaviek v menu na ľavej strane.

Obvykle ide o dve čísla umiestnené priamo pri menu Požiadavky. Jedno je počet zameškanej odozvy a druhé číslo na zameškaný termín splnenia. Ak máte sledovanie doby odozvy vypnuté, zobrazuje sa len jedno číslo.

Zobrazenie počtu zameškaných požiadaviek si viete zapnúť v Môj profil, v časti Predvolené nastavenia, položka „Zobrazovať počty požiadaviek na reakciu v hlavnom menu“

Ak by ste niečomu nerozumeli, píšte na support@cdesk.eu . Ďakujeme Vám za spoluprácu pri tejto potrebnej zmene. Je súčasťou balíčka optimalizácie systému.

CDESK team